Wednesday, April 7, 2010

MUSE


במהלך השיטוטים שלי ברחבי הבלוגספירה האופנתית ובכלל באינטרנט, אני מלקטת ואוספת תמונות שנותנות לי השראה (that inspire me נשמע יותר טוב באנגלית..)
 יש לי תיקיה מיוחדת בשם Fashion Inspiration (השראה אופנתית) ושם אני אוגרת את השלל.
בתוך התיקיה הזאת אני שומרת את החומרים ומקטלגת אותם לפי קטגוריות (מישהו אמר obsessive compulsive disorder ?)
בתיקית ההשראה שלי, ישנה תת-תיקיה המוקדשת לאחת וליחידה – קייט לנפר
קייט היא עורכת האופנה של  ELLE ובניגוד לעורכות המקבילות אליה בתעשייה כגון קארין רויטפילד, אנה דל רוסו ואנה וינטור, היא היחידה שמפגינה טעם ואמירה אישית בסגנון הלבוש שלה. (ראה מוצג א')

ללנפר קו אופנתי אחיד, ברור וקל לזיהוי.
ברוב המקרים האאוטפיט שלה נשען רובו על הצבע השחור.
פריט מאסט אצלה הוא ג'קט שחור מחויט ואפשר לראות אותה במגוון הזדמנויות לובשות אחד כזה באינסוף ורסיות וגרסאות.
הסילואט הקבוע שלה הוא צר וארוך והיא תמיד משחקת על הגבול האנדרוגני.
את הידים של קייט כמעט ואף פעם לא ראיתי ערומות. תמיד היא מציידת את זרועותיה בשלל צמידים הנערמים אחד על השני (ראה מוצג ב')
  
אבל מה שאני הכי אוהבת בקייט, זאת התספורת הכל כך שיקית שלה. (מוצג ג')

הלוואי שהיה לי את האומץ והשיער המתאים להסתפר ככה !
רואים עכשיו ברחוב המון נסיונות מתאמצים לגלאח צד 'אה לה' אליס דלאל.
אני טוענת שחלוצת הזרם היא כמובן קייט, שעוד כשאליס היתה בוונדרלנד, התחילה עם הקטע.
אף פעם לא נדלקתי חזק כל כך על שיער של מישהי, אני חייבת להודות.
אבל פשוט מדובר בשלמות. ולא, זאת לא הגזמה.

בספטמבר האחרון שפר מזלי להיות נוכחת בשבוע האופנה בניו יורק.
להפתעתי אף בית אופנה נחשב לא שלח לי הזמנה לשורה הראשונה בתצוגה שלו. זה לא הותיר לי ברירה אחרת אלא לארוב לאלה שכן, בבריאנט פארק הנפלא. (יהיה זכרו ברוך, ספטמבר הבא מתמקמים מחדש)
באחד מימי המארב שלי היתי עסוקה בלצלם סלב סוג ל' שהייתה נוכחת במקום.
 וכך, ללא שום התראה מוקדמת, חלפה על פני, כ-5 ס"מ ממני, בקלילות של נוצה, קייט השמיימית.
ליבי נדם ונשימתי נעתקה. זה היה אירוע שלא אשכח בחיי. ברצינות. אקסטזה.
לסיכום אגיד שאני פשוט מעריצה את האדמה שעליה היא דורכת. בין אם זה על עקבי סטליטו 12 ס"מ או בסניקרס משומשות.
כל כך ילדה מתבגרת בת 12 מצידי. אני יודעת.
ולהלן מוצג ד'- סתם בשביל הכיף. 

4 comments:

Nina said...

הבחורה הזאת אכן מדהימה!! יש סיבה לזה שהיא יושבת בתיקיית "השראה" שלך.
ולגבי תיקיות, זאת בהחלט אובססיה שלי, אני לא יודעת מה אנשים יחשבו שהם יתחילו לחטט במחשב שלי...

CV said...

כבר הרבה זמן אני רוצה להדפיס את כל התמונות ולעשות לוח השראה ענק, אבל זה פרויקט גדול ואני לא כל כך מוצאת את הזמן או הכסף לבצע אותו =/ מתישהו ..

דנה said...

גם לי יש תיקייה כזו אם כי מסוג שונה.

בדיוק לאחרונה נתקלתי בשירות לשמירת מועדפים שנראה ממש מבטיח.

הוא בבטא אבל אם נרשמים מקבלים הזמנה תוך יום יומיים.

http://pinterest.com/samdana/knitting/

והנה תיקיית ההשראה שלי

http://picasaweb.google.com/samdana/nUtVXF?feat=directlink

דנה said...

1