Thursday, June 10, 2010

שמישהו ירים את הכפפה הזאת כבר!

Forever21 הכה מעולים יוצאים בקמפיין עם הבלוגרית רומי מ-FashionToast
(תמונות מכאן)

מתי מישהו ממחלקות השיווק של חברות האופנה בארץ יתחבר למה שקורה בשטח ויבין שזה הדבר הכי נכון עכשיו ? הבלוגרית כפרזנטורית!
חברות האופנה התחילו רק לא מזמן להבין את הפוטנציאל הגלום בשיתוף בלוגריות אופנה במהלכי השיווק שלהם, אבל אף אחד לא באמת ניצל את הפוטנציאל הזה במלואו ואימץ לעצמו בלוגרית שתהיה הפרזנטורית.
בתור אחת שיש לה מבט למאחורי הקלעים, אני יכולה להגיד שנראה כאילו מרבית הרשתות בארץ עדיין תקועות בעידן הקודם בו מלהקים דוגמנים/סלבס לתפקיד זה.
לעומת מה שקורה באופנה הגלובלית, שם כבר מזמן התחילו להשתמש בבלוגריות על מנת לפנות לקהל היעד-קוראי אותם בלוגים, שהם קהל הקונים הרלוונטי ביותר בימים אלו.

בתקופה האחרונה יותר מתמיד, להיות אופנתי זה באופנה.
אופנה, לבוש, סטייל וכל מה שסובב סביב זה, קיבלו הרבה יותר דגש בשנים האחרונות, והיום (עד כמה לא הגיוני שזה נשמע) האופנה באופנה.
כלומר- להיות מודע אופנתית  וקשוב לטרנדים העדכניים ביותר, הפך להיות במודה.

אז כל חברות האופנה בארץ באשר הן- תתעוררו!
כי לא מעניין אותי מה אסתי גיזבורג/בר רפאלי וחברותיהן לובשות- הבלוגריות הן הסלבס החדשות!

4 comments:

revital said...

פוסט פשוט מקסים!!!!!!!
הלוואי ויגיע לאנשים הנכונים.
יצא לי לראות את התמונות הללו בבלוג של רומי, זה פשוט בלתי נתפס, ההבדלים התהומיים בין הארץ לכל מקום אחר בעולם בערך. כל יומיים אני רואה איזשהו שיתוף פעולה בין בלוגרית(מחול כמובן) לחברת אופנה מובילה. פשוט לבהות ולאכול את הלב.

lifebymonic said...

אני מסכימה איתך שבלוגריות אופנה הן קהל יעד חשוב.ושישנן מספר בלוגריות, כמו רומי למשל, שהן נחשבות למעצבות דעת קהל.
אבל-
עוד רחוק היום גם כאן בארה"ב מכך שבלוגריות תתנוססנה על גבי מודעות פרסום של חברות אופנה נחשבות. חברה כמו פוראבר 21 יכולה להרשות לעצמה את זה, דווקא בגלל שדוגמניות נחשבות או שחקניות לא תרצנה לפרסם חברת בגדים המיועדת בעיקרה לבנות נוער.

revital said...

lifebymonic - זה לא בדיוק נכון...
הבלוגרית (שכחתי את שמה) מהבלוג- what is reality anyway ממש לפני שבוע ערכה צילומי אדיטוריאל למיו מיו, בהם משמשת כפרזנטורית של המותג...

lifebymonic said...

היי רויטל,
התכוונת לקריסטל, והיא אכן דוגמה לבחורה שהצליחה למקסם ולממש את מה שפלטפורמת הבלוגים יכולה להציע: היא משתתפת בפרוייקט עיצובי- יחד עם עוד שלוש בלוגריות אחרות- לחברת התיקים coach
לגבי האדיטוריאל- היא אמנם לבשה גם שמלת מיו מיו, אך היא לא משמשת בשום אופן כפרזנטורית של המותג.
במקרה הזה, גם בארץ (אמנם בצורה לא מספקת) השתמשו באדיטוריאלים בבנות מבלוגים שונים. למשל, פרויקט מעצבי העיר אם אני לא טועה.
ב