Friday, July 23, 2010

אז מה עכשיו?

נכון לרגע זה 25 יום בדיוק נשארו לי לבלות בארץ הקודש
הזמן הזה קריטי ביותר
מה שאני אעשה או לא אעשה איתו יכריע מי אהיה בארבע שנים הקרובות
אולי אני יותר מדי דרמטית, אבל זה נכון!
אם אני לא אתחיל את הדרך הזאת ברגל ימין, זה לא יהיה טוב בכלל
אני רוצה להגיע לניו יורק בנקודת פתיחה טובה. בהכל.
, head start 
כמו שאומרים באנגלית
גיבשתי לי מיני תכנית פעולה שמגדירה את הדברים שחשוב שאתמקד בהם בחודש הזה:
1) תפירה- על מנת לתרגל ולשפר את היכולות וכדי שיהיו לי יותר פריטי לבוש שאני עיצבתי ותפרתי. המטרה שלי היא לפחות 4 פריטי לבוש עד ה-15 לאוגוסט (בממוצע אחד בשבוע)
2) אנגלית- אני צריכה להתחיל לשנות את מצב החשיבה שלי לאנגלית. כן, אני יודעת שזה נשמע מצחיק, אבל אני רוצה כבר מעכשיו להתחיל להתרגל לאנגלית. יש לי כבר 3 ספרים נחמדים שמחכים להכנס למאגר ואת הסרטים שלי אני אקח בלי כתוביות, תודה.
3) מלתחה- אין סוף לכמה שאני יכולה לקנות. אבל אני כן חושבת שדרוש לארון שלי ריענון קטנטן. חסרים לי רק עוד כמה פריטי מפתח שיעשו את העבודה. עכשיו, אתם בטח שואלים את עצמכם “למה הבזבזנית הזאת מחפשת סיבות להוציא כסף על בגדים מיותרים??” ואני עונה:”כי אין קסטרו בניו יורק!” זאת אומרת- אני בטוחה שלשותפי לכסא הלימודים/מכונות התפירה לא יהיה אף פריט של לי קופר/24.7/קאלה או שאר חנויות ארץ ישראליות למיניהן.  קצת פטריוטיות! (אומרת אחת שעוזבת למדינה אחרת...) אם אפשר לתרום לכלכלה הישראלית ובאותה הזדמנות לאוסף האופנתי שלי, למה לא? 
4) שיעורי בית- זה הזמן להשלים פערים עם עולם האופנה. איזה מעצב עבר לאיזה בית אופנה,  מי ישב בשורה הראשונה של תצוגת הקוטור של שאנל, מה היתה ההשראה של מארק ג’ייקובס לסתיו/חורף 2011 לבית לואי ויטון ומה לבשה אנה דל-רוסו בשבוע האופנה האחרון.  כמו שאמרתי באחד הפוסטים הקודמים- זמן איכות עם style.com
*זהיר!ת לפניכם מעידה חד-פעמית של חולשה*
הפחד הכי גדול שלי בנוגע ללימודים הוא להבלע בהמון, להיות עוד אחת מתוך הכלל.
בתור סטודנטית בלימודים האקסטרה תחרותיים לעיצוב אופנה, אני יודעת ובטוחה שהצעדים הראשונים שאעשה יכתיבו לי את המשך הדרך.  לכן אני רוצה לעשות את כל מה שביכולתי ולסגור את כל הפינות כך שאדע שאני מוכנה ב-100%.
אני לא רוצה שההלם הראשוני וההתאקלמות יגררו אותי כמה צעדים אחורה, אז אני מעדיפה להקדים תרופה למכה ולהיות מוכנה להכל!
*פה נגמרת המעידה, אל תצפו שזה יקרה שוב*
אם יש לכם הצעות טיפים ורעיונות נוספים לאיך אני יכולה להכין את עצמי לעיר הגדולה אני יותר מאשמח לשמוע.
CV 

3 comments:

דנה said...

Loosen up...

CV said...

חלק ממני מסכים ואומר שאני צריכה לנצל את הזמן שנשאר לי עם המשפחה והחברים וארץ ישראל
והחלק השני נוזף בי שלא להיות שאננה ולשמור על עירנות
וזה רק אחד מהקונפליקטים הפנימיים שמתחוללים בי בימים אלה

photo.fashion.passion said...

אין לי ממש טיפים, אבל אני מאחלת לך המון המון בהצלחה!
נשמע שאת שולטת בעניינים :)

שרונה