Tuesday, February 1, 2011

THINGS I ♥ FEBRUARY

כדי להתחיל את השנה ברגל ימין, אני תמיד צריכה יומן נאמן וטוב לצידי.
השנה החלטתי ללכת על האופציה הפחות שגרתית:



12 מחברות קטנות, אחת לכל חודש, מבית היוצר של מולסקין.
בימים אלה ממש החבילת אושר הקטנטנה הזאת צריכה לנחות בתיבת הדואר שלי!
(עדכון-לחבילה שלום וחודש פברואר כבר עובד בשיא הכוח)

זוכרים שלפני כמה פוסטים דיברתי על רודארטה והתלבושות שעיצבו לסרט "ברבור שחור"?
הצטערתי לשמוע לאחרונה שהאחיות קייט ולורה לא יוכלו לקבל אוסקר, ואם אכן ינצח הסרט בפרס על התלבושות הטובות ביותר, תהיה המלבישה הרשמית של הסרט, שמופיעה בכתוביות, זאת שתקטוף את הפסלון הנחשק.
מסתבר שרק אלו החברים בגילדה למעצבי תלבושות יכולים לקבל מועמדות לאוסקר ולכן האחיות רודארטה לא יצטרכו לפנות מקום לפסלון המוזהב בקרוב.

הסקיצות של רודארטה לתלבושות הסרט

אתר חדש בשם The Coveted חושף בפנינו את הארונות הנחשקים ביותר בתעשיית האופנה.
תוכלו למצוא שם הצצה לארונה של ג'ואנה הילמן, עורכת אופנה בהארפרז בזאר, מארי קייט סטיינמילר מטין ווג ועוד.
פתיחתו של האתר הציתה מלחמה לא קטנה מכיוון שישנו בלוג שפועל כבר 4 שנים תחת אותו השם והעניין כרגע תחת דיונים, עו"ד ועניינים. 
(ג'ואנה הילמן אף הופיעה לאחרונה במדור המוצלח של הארפרז בזאר.קום -"יומני מלתחה" בו מתועדת התלבושת היומית שלה במשך חודש)
מתוך הארון של ג'ואנה הילמן

הטירוף של קואצ'לה חוזר אלינו גם השנה. לאחרונה החלה מכירת הכרטיסים לפסטיבל ואפילו עברה בראשי המחשבה לקנות בעצמי כרטיס ולהצטרף לחגיגה. הליין-אפ מרשים ביותר ומובטחת התחככות באבק כוכבים. אבל המחיר היה קצת גבוה מדי בשבילי (כמה מאות דולרים, לא זוכרת בדיוק) ולפי מה שהבנתי בכל מקרה כבר נגמרו הכרטיסים....
oh well אולי שנה הבאה...

וחדשות טובות לסיום - אחרי 5 חודשים באפס פרטיות וללא אלכוהול (מפנטזת על מרטיני הום-מייד מהבר הביתי שלי) התקבלה החלטה לעזוב את המעונות. אמנם זה יקרה רק בסוף הסמסטר הנוכחי (סוף מאי) אבל כבר התחלתי בחיפושים אחרי הארון/מסדרון מצומק שהוא תירוץ עלוב לדירה שאני אהיה גאה לקרוא לו בית!
עד כמה שהמגורים במעונות נוחים מבחינת קרבה לקמפוס (מעבר לכביש) הרגשת הניכור וחוסר הפרטיות המשווע הביסו אותי.
בלי להתבכיין, אציין שהדבר שאני הכי כמהה אליו עכשיו יותר מהכל זה בית.
גם אם זה אומר לגור במטר על מטר בחור הנידח ביותר בעיר.
ארחיב בהמשך על החיפוש שלי ועל כמה זה כמעט בלתי אפשרי למצוא דירה בתנאי מחייה במחיר שפוי.


חייבת לרוץ לחד"כ, מחכים לי
אחלה פברואר
צ'או צ'או
CV

נ.ב - וזה כי סתם בא לי 

5 comments:

Dush said...

אני מתה על היומנים מולסקין וגם על המחברות שלהם ובכלל. לא משנה לי הטכנולוגיה, אין כמו יומן טוב שכותבים בו ולא מקלידים בו. אני את שלי רכשתי כמה חודשים טובים לפני 2011 כי אחר כך יש להם נטיה להעלם די מהר.

CV said...

בדיוק! אני הכי אולד-סקול בקטע הזה!
חיכיתי המון זמן בלי יומן כדי שאני אוכל לקנות את היומן הזה כי הוא מתחיל מן הסתם בינואר ולא כמו בארץ באוגוסט
ואז הגיע ינואר פתאום באופן פלא, אחרי שהוא קרץ לי מכל פינה אפשרית, לא היה ניתן למצוא אותו בשום מקום!
ברגעים כאלה אני נזכרת בהטבות של כתובת בארה"ב והזמנתי באינטרנט :)

Chen said...

היי, יצא לי להגיע לבלוג שלך ממש במקרה והוא לגמרי מקסים.

2 טיפים מהנסיון שלי פה בעיר הקפואה:
עזרתי לחברה טובה לחפש דירה בסגנון בית עם שותף\ה אחד
(יש פה המון שהם כבר מזמן לא סטודנטים, ומתחזקים דירה ביתית עם שכר דירה שמצריך שניים).
זה אפשרי למצוא משהו במחיר של 1000 בערך לחודש, אמנם בעיקר מחוץ למנהטן, אבל לא רק.

הטיפ השני הוא, שמחר (שישי) יש מכירת בגדי ווינטאג' בפוויליון. נראה שווה קפיצה,
http://www.manhattanvintage.com/home/

תיהני, ובהצלחה בחיפושים :)

CV said...

תודה על הטיפים חן :)

sefi said...

המלתחה של שחצופה הזאת ג'והנה עשתה לי רע. אם תמשיכי ככה, לא אבוא לבקר בבלוג שלך יותר :)
לגבי הדירה זה נשמע לי לא קל, אבל אפילו דירה קטנה יותר טובה ממעונות ושותפים זה באמת יכול להיות כיף.