Thursday, March 24, 2011

GET READY FOR TAKE OFF

בימים כאלה, בהם מסיימים לעשות דבר אחד וצריך כבר לסיים את האחר, קשה לי להשאר נאמנה לאידאלים האופנתיים שלי. בבקרים מסוימים, כל מה שחשוב לי זה לצאת מהדלת לבושה.

אחרי סופשבוע שטוף שמש, השמיים נצבעו אפור והגשם בא והולך, לפעמים בליווי מנות קטנות של פתיתי שלג.
לא חשבתי הרבה כשקמתי אתמול בבוקר. הספיק לי להציץ מבעד לתריס כדי להבין את הלך הרוח של אותו יום וישר שלחתי יד לאחד הפריטים האהובים והמחממים שיש לי בארון. סוודר צמרירי ושעיר שנגנב מארונו של אבא בחשכת לילה, כשכולם היו עסוקים בלקבל את פניה של שנת 2011 ואני הייתי בבית וארזתי לטיסה בחזרה לניו יורק.

On such days, when you're working on something and you should already be finishing the other, it's hard for me to stay loyal to fashion ideals. On certain mornings, all that's important to me when I go out the door, is to be dressed. Doesn't matter how.

After a sun drenched weekend, the sky turned grey and rain has been coming and going, sometimes even with small portions of snow.
I didn't have a lot to think about when I woke up last morning. It was enough for me to take a peak through the shades to understand that I must reach for one of the most loved and warm garments I have in my wardrobe. A fuzzy wooly sweater that was stolen in the dark of night from my father's closet, while everyone else were busy welcoming 2011 and I was packing for my flight back to New York. 

Sweater- Daddy's closet, 80's/90's ? סוודר-מהארון של אבא, שנות ה90/80 
 Jeans - Old Navy ג'ינס - אולד נייבי
צעיף - Scarf - H&M
מגפיים - Boots - Ralph Lauren
תיק - Tote - Marc by Marc Jacobs

לפני מס' דקות גיליתי שהראיון שחיכיתי לו כל כך, ושכל היומיים האחרונים סבבו סביב סידורים ומטלות כדי שאהיה מוכנה להתייצב אליו, נדחה. 
מצד אחד, אני שמחה כי זה נותן לי קצת מרווח נשימה.
מצד שני, כל כך חיכיתי לזה בהתרגשות.
נו טוב, ! ce sera - sera. whatever will be - will be
כמובן שאחלוק איתכם את הפרטים המלאים לאחר המאורע.

בזכות כל הלחץ והתרוצצויות, הספקתי לסיים מבעוד מועד את הפרויקט שעבדתי עליו לאיור ועיצוב בהשראת "עידן החלל".
לפניכם התוצאות:

A few moments ago I found out that the interview I was waiting for so much, and which the last couple of days were spent working & prepping for, got rescheduled.
On one hand, it does feel less stressful now.
On the other, I was waiting for it so bad!
Oh well, ce sera - sera. Whatever will be - Will be!

Luckily, because of rushing around, I managed to finish ahead of time the project I was working on for fashion art & design inspired by "Space Age": 

 

מקווה שיהיה לכם סוף שבוע רגוע שקט ובטוח
ושהכל ילך כמתוכנן :)
Have a calm, quiet & safe weekend
and hopefully everything will go as planned :)
CV

7 comments:

sefi said...

אני לא מאמינה שביטלנו את הדייט שלנו והוא נדחה!
הסקיצות יצאו מהממות!

Anonymous said...

תקשיבי את מוכשרת בטירוף!!!1
תמיד לצייר היה נראה לי פלא פלאים.
ליצור יש מאין.

מקסים ובהצלחה רבה.
את ממש מתוקה וכיף לקרוא אותך
ענבל

CV said...

ספי - תודה! ולגמרי! כל כך התבאסתי שזה נדחה...ביליתי את כל היומיים האחרונים בלחץ אטומי בשביל לסיים דברים בזמן לבי"ס וגם לראיון. ואפילו קבעתי תור למניקור. כנראה שאני אצטרך לבטל :/ ואנחנו גם נצטרך לקבוע מחדש!

ענבל - תודה רבה! כיף לשמוע שאת נהנית מהבלוג :)

מרג'ורי מורנינגסטאר said...

מחזיקה לך אצבעות לראיון, כמו שכבר הבנתי - אנחנו באותה סירה :)
הסוודר cozy ומקסים, ובכלל - פתיתי שלג ודוגמאות סקי זה הדבר.

Anonymous said...

איך התקבלת לבית ספר, קשה ללמוד שם?
דרך אגב העיצוב יפה, ואני בטוחה שהפרויקט שלך מדהים=]

Dooshi said...

סוודר מקסים, ניראה כירבולי וכיפי כזה!
אני לא אשקר שהראיון הזה שאת רושמת עליו כבר במשך כמה פוסטים לא מסקרן אותי! מחכה כבר לדעת למה הוא...
והסקיצות באמת מדהימות!

CV said...

אנונימי- תהליך הקבלה הוא ארוך ומסורבל מדי בשביל לפרט בתגובה, את/ה מוזמן/ת לשלוח לי מייל ואוכל להרחיב או להכנס לאתר של fit שהוא באמת מפורט, ברור ומאוד ידידותי למשתמש ויוכל לענות לך על המון סימני שאלה.
ותודה רבה על המחמאות :)

dooshi- תודה :) נקבע מחדש לסוף השבוע הבא, אספק את הפרטים המלאים ברגע שאוכל!