Sunday, April 3, 2011

BABY YOU CAN RING MY BELL

תגידו שלום לטלפון החדש שלי!
Say HELLO to my new phone!

אני שמחה ומאושרת להכריז על פתיחתו של חודש אפריל - חודש בסימן קניות לדירה!
אמנם עוד לא מצאתי את ביתי החדש, אבל כבר עכשיו אני מתחילה לאסוף וללקט מציאות ואוצרות שונים. גם במטרה לרכך את המכה של המון הוצאות בבת אחת, וגם בגלל שכל דבר או פריט שאני קונה, עד כמה קטן וחסר משמעות שהוא יכול להיות, גורם לי להתעודד ונותן לי תקווה שהמעבר המיוחל קרב ובא.

בתמונות למעלה אפשר לראות כמה מהרכישות האחרונות שלי משווקי הפשפשים וכל מיני מקומות שונים ואקראים בעיר.
מגש זכוכית/מראה עם עיטורי זהב - 10$ משוק הפשפשים ברח' 25 בין השדרה השביעית לשישית.
פרחי משי מלאכותיים - בערך 3$ מחנות במתחם הפרחים {Flower District} ברח' 28 בין השדרה השביעית לשישית.
בקבוק זכוכית Arizona Tea - בקבוק תה קר שקירצפתי מעליו את התוית, 2$.
מעמדי תכשיטים - 48$ הגבוה, 18$ הנמוך. שניהם מאורבן אאוטפיטרס, במחירים לגמרי לא מוצדקים.
מגירות פלסטיק שקופות - 8$ The Container Store, אחד ממליון הדברים הקטנים שמזכירים לי למה אני אוהבת את ארה"ב - יש רשת שמוקדשת רק לקופסאות איכסון! 

את הטלפון רכשתי היום, בטיול אל מעבר לנהר שעשינו ספי ואני לכבוד פתיחתו של שוק הפשפשים של ברוקלין בביתו החדש לימי ראשון- על גדות האיסט ריבר בוויליאמסבורג. 
הוא עלה 20$ והיו עוד כל כך הרבה דברים אחרים שרציתי לקנות! תודה לספי שהזכירה לי שאני עדיין לא יודעת איפה אני הולכת לגור ושמרה עלי מהוצאות מיותרות :) {כמו כורסאת קטיפה ירוקה ,מזוודה ישנה בצבע ורוד מג'נטה, וסט של שולחן ושני כיסאות מתכת בצבע לבן עם עיטורים יפים}

במתחם השוק היה מגוון גדול ורחב של סחורה ודוכנים {בגדים, נעליים, תכשיטים, אביזרים, ריהוט, חפצי יד שנייה לבית וקישוטים למיניהם} ובנוסף דוכני אוכל לא שגרתיים ומפתים במיוחד! {ספי אכלה לובסטר רול בלחמנייה ואני לקחתי נקניקית עוף עם מנגו כבוש ושברי בוטנים!}

I am more than happy to announce the month of April as the month of apartment shopping!
Although I haven't found my new home yet, I'm starting to gather and collect various treasures and findings as of now. Also for the cause of softening the blow on my bank account once I do get an apartment, but also because every item I get, no matter how small or insignificant it can be, makes me cheer up and gives me hope for the long-awaited move that's approaching.

In the pictures above you can see some of my recent acquisitions from flea markets and various & random places around the city:
Mirror tray with gold decorations - 10$, the flea market on 25th st. btw 7th & 6th ave.
Silk flowers - about 3$, a store on flower district {28th st. btw 7th & 6th ave.}
Glass bottle - 2$, Arizona tea bottle I scrubbed off its label
Jewelry stands - 48$ {tall} 18$ {lower}, both from urban outfitters & way over-priced
Clear plastic drawers - 8$ from the container store. One of the million little things that remind me why I love USA so much - a chain store dedicated only to containers! 

I purchased the new phone today, while Sefi & I took a trip across the river to celebrate the Brooklyn Flea Market in its new home on Sundays - on the banks of the East River in Williamsburg.
The phone was 20$ and there were so many other things I wanted to buy! A big thank you to Sefi for reminding me that I still don't know where I'm going to live and kept me from unnecessary expenses.
{Like a green velvet armchair, an old suitcase in magenta pink and a set of table and two white metal chairs with beautiful decorations}

The market has a large variety of merchandise and booths {clothes, shoes, jewelry, accessories, furniture, second hand goods and all sorts of treasures} PLUS unusual & very tempting food booths {Sefi ate a lobster roll in a bun and I got a chicken dog with pickled mango and peanut crumbs!}

אל תטעו, יש לי ראיה 6:6 והמשקפיים חזרו מיד לדוכן מהן הושאלו
Don't be mistaken! my eye sight is perfect and the glasses were returned to where they came from

לאט לאט ממש לאט, בקצב של חילזון צולע, האביב עושה את דרכו לעיר הגדולה. וכך, היום זכינו לרגעים חטופים של שמש מחממת ושמיים כחולים. מזל שהרוח המקפיאה הזכירה לנו שעדיין מוקדם מדי לפרוס שמיכה לפיקניק. 
אם אתם בעיר {מתישהו מעכשיו ועד נובמבר} ממליצה לכם להגיע לשוק הפשפשים במיקומו החדש בוויליאמסבורג בימי ראשון על גדת הנהר ולזכות בבילוי כיפי בשכונה החמה של ברוקלין ונוף פנורמי למנהטן שלא תמצאו בשום מקום אחר. 

Slowly, very slowly, in the pace of a limping snail, spring makes its way to the big city. And so, today we got to enjoy brief moments of warm sun and blue sky. Good thing the icy wind reminded us that it's still too early to lay a blanket for a picnic.
If you're in town {from now 'til November} I recommend coming to the Brooklyn Flea Market in its new location on the river side on Sundays and enjoy Brooklyn's hottest neighborhood and a panoramic view of Manhattan you couldn't find anywhere else.


שיהיה לכם שבוע טוב ומוצלח
Have a great successful week
CV

3 comments:

sefi said...

היה כל כך כיף היום. אני מסתכת על התמונות והכי הייתי רוצה שגם לי היה היום את המעיל החמים והחמוד שלך. היה הכי כיף למרות הקור וזה היה יום טוב להתחיל את חודש הקניות לדירה, אך ורק לדירה :)

CV said...

אך ורק לדירה! וחצאית אחת מאמריקן אפרל :)

photo.fashion.passion said...

השולחן ממש מקסים, עם כל האבזור עליו, והמגש כסף... מקסים מקסים!
אני רואה שאת משתמשת במיס דיור שרי, וזה הבושם של אמא שלי (יש לה טעם משובח לאמא!) אז סחטיין. האמת שאני גם מאוד אוהבת את הריח הפודרתי מעט שלו.

סופ"ש מקסים!