Saturday, April 9, 2011

THINGS, STUFF & RANDOM WORDS



{ בתמונה ידיד שלי שהתמזל מזלו והוא פגש ברחוב ממש היום את ביל קנינגהם, צלם האופנה של הניו יורק טיימס. אותו אחד שמככב בסרט דוקומנטרי שיצא לאחרונה ונכתב עליו כמעט בכל מקום אפשרי (הנה מה שספי חשבה על הסרט). מקווה בשבילכם שהוא יגיע לארץ, אבל איך שאני מכירה את ארץ ישראל, אל תסמכו על זה.
אם הוא כן יוקרן בארץ, אני ממליצה לכם בחום להזמין כרטיס כמה שיותר מהר ולרוץ לראות אותו. }



 { עוד סרט דוקומנטרי חדש בנושא אופנה הוא "L'amour Fou" שמספר על מערכת היחסים בין איב סן לורן ושותפו לחיים ולעסקים, פייר ברז'ה. הסרט יוקרן בטרום בכורה מיוחדת במסגרת פסטיבל הסרטים של טרייבקה ובהמשך מאי הוא גם אמור להיות מופץ ברחבי העולם. אני כבר סימנתי ביומן }




{ מיו מיו השיקו השבוע חנות מכוונת חדשה באתר שלהם, פתחו את בקבוקי השמפנייה!
לי זה לא משנה הרבה, כי גם ככה אני לא יכולה להרשות לעצמי תיק של ג'אנספורט בימים אלה.
אבל החבר'ה במיו מיו מאוד אדיבים והחליטו להתחשב גם באנשים שיש להם מסגרת בכרטיס האשראי ואם ברשותכם 380$ מיותרים תוכלו לרכוש את מחזיק המפתחות, כן לא טעיתי - מחזיק מפתחות, היפהפה הזה: }
שהוא בסך הכל גרסת מיני-מי יותר ברת השגה (אבל עדיין לא באמת) של התיק הזה:


{ ו... אני בטוחה שכולכם חיכיתם ימים מול המחשב בציפיה וכססתם ציפורנים, מצטערת שהחזקתי אתכם במתח כל כך הרבה זמן. הנה התשובה לסימן השאלה מהפוסט הקודם:
ההתמחות שהתקבלתי אליה היא אצל מעצב האופנה יגאל עזרואל. עזרואל נולד בישראל (אה! יצא חרוז!) ועזב את הארץ מיד אחרי הצבא לניו יורק כדי לעשות את דרכו בתעשיית האופנה ולבסוף פתח את בית האופנה שלו לפני כ-10 שנים. כיום הוא מציג את אופנת הנשים שלו בשבוע האופנה בניו יורק ואת קו הגברים שלו בשבוע אופנת הגברים בפריז. הבוטיק שלו היה אחד מהתושבים הראשונים במיטפאקינג דיסטריקט עוד לפני שבתי אופנה גדולים אחרים (הלמוט לאנג, סטלה מקרתני, אלקסנדר מקווין, דיאן וון פירסטנברג ועוד) זיהו את הפוטנציאל במתחם והעתיקו גם הם את כתובתם לשם.
הקו העיצובי שלו הוא כל מה שאני אוהבת ועושה לי טוב בעיניים, ואני מתחברת מאוד לאסתטיקה שלו כמעצב. לכן אני מאוד שמחה שיש לי את האפשרות להתמחות בבית אופנה שאני אוהבת ומאמינה בו.
אני הולכת להתמחות במחלקת הייצור שאחראית על הקשר עם המפעלים וספקי הבדים. אחרי שמחלקת העיצוב מגבשת קולקציה, הדגמים עוברים למחלקת הייצור שאחראית על תהליך הייצור של הדגם במפעלים עד שהוא מגיע למחסן החברה ולבסוף לחנויות.
הרבה מקומות מנצלים את העובדה שסטודנטים הם כוח עבודה חינם שיעשה המון בשביל נסיון ועוד שם לרזומה, אז אני באמת מקווה שהזמן שאבלה שם יהיה משמעותי בשבילי ושזה לא יסתכם רק בשליחיות קפה ומיון רוכסנים (כבר שמעתי כמה וכמה סיפורי אימה על התמחויות). }

ולסיום-

{ בית האופנה alice+olivia משיק קו נעליים בחנות המקוונת shopbop ולכבוד המאורע הם פרסמו סרטון כיפי וקיצי במיוחד, למרות שהנעליים לא כל כך עושות לי את זה. } 
תהנו.
CV



5 comments:

מרג'ורי מורנינגסטאר said...

יש לי בדיוק את התיק הזה (כלומר, את החיקוי ההונגוקונגי מאיביי, אבל הוא ממש מוצלח)

CV said...

הוא מהמם! ויש גרסת ביניים שעולה 995$ אבל לצערי זה משהו שאני יכולה רק לחלום עליו לפחות לעשר שנים הקרובות.

Dooshi said...

מזל טוב על ההתמחות החדשה! זה אולי נכון מה שרשמת אבל תיזכרי שהצלחות גדולות לרוב מתחילות מלמטה :)

Lilya said...

סחתיין על ההתמחות! בטוחה שתצליחי:)

CV said...

תודה! אני בהחלט מוכנה להתחיל מלמטה ולעשות כמעט כל מה שצריך בשביל לצבור נסיון ולאט לאט להתקדם מעלה :)