Wednesday, May 18, 2011

HELL WEEK

מה אני עושה.. אני בכלל לא אמורה להיות פה עכשיו.
מה שאני באמת צריכה לעשות זה לשבת בספריה ולקרוא על פיגמנטים, הדפסי משי, שטיפות צבע ועוד כל מיני דרכים בהן מתעללים בבדים בשביל שיהפכו בסופו של דבר לפריטים על הקולב בH&M (או בבוטיק של שאנל, תלוי מה עומק הכיס שלכם)

השבוע הנוכחי הוא האחרון לסמסטר ב' ומרגיש כמו סימולציה ל"אם הייתי חיה בסין ועובדת בסווט-שופ".
הרבה מחברי לשרפרפי התפירה אוהבים לכנותו "hell week"
לקראת יום הלימודים האחרון ביום שני הבא, הצטברו להם כל המבחנים וההגשות בשבוע הקצר הזה וכך כל דקה פנויה מנוצלת לסגירת קצוות או יותר נכון תפירת מכפלות.
נכון לעכשיו, מאחורי נמצאים כבר הקורסים תדמיתנות, טכניקות תפירה, פוטושופ ותולדות הלבוש המערבי.
מחר מתקיים המבחן הסופי במבוא לטקסטיל וביום שני שתי ההגשות הרציניות והכבדות - דיגום חופשי ואיור ועיצוב אופנה.

הנה לכם הצצה לג'קט שאני מגישה לדיגום חופשי ביום שני. (על ההשראה לפרויקט אתם יכולים לקרוא פה)
הפנינים האלה בעיניים מרגשות אותי כמו ילד בחנות ממתקים

כחלק מתהליך עבודה על פרויקט בגדי ערב, לקחה אותנו המורה לאיור ועיצוב אל מוזיאון הבי"ס שם שלפו לנו במיוחד מהארכיון כמה דגמים מרשימים במיוחד כדי שנוכל לראות מקרוב, החל מ- 1920 ועד שנות ה-90, מבית היוצר של שאנל, אוסקר דה לה רנטה, ג'יבנשי ועוד.
להלן כמה מהפריטים והדיטיילים שמצאו חן בעיני:

ג'יבנשי
אוסקר דה לה רנטה

ונעבור לתחזית מזג האויר בחסות האגודה למען מניקור פדיקור:
כחלק מההכנות שלי לקראת בוא הקיץ כבר מרחתי לק ורוד על הבהונות (exose your toes של essie).
 זה מה שנקרא חכמה בשמש!
אבל לקיץ כנראה יש תוכניות אחרות ובמקום אחר.
כי לניו יורק הוא עדיין לא הגיע ולא עושה שום רושם שהוא עומד לעשות זאת.
מיום ראשון לא מפסיק לרדת גשם (באופן מילולי!) והטמפרטורות צנחו כאילו לא היה פה שרב רק לפני שבוע וקצת.
אני ממש מרגישה כמו במערכת יחסים מעורערת, די עם המשחקים האלה כבר!
זה הנוף שנראה מהחלון שלי היום. אפרורי, גשום ומדכא.
לפחות הגשם עוזר בכך שהוא לא גורם לי להתייסר מהעובדה שאני מבלה את רוב שעות היממה רכונה מעל מכונת התפירה.

את סוף השבוע הזה אני מתכוונת להעביר בלארוז את מה שלפני 9 חודשים נכנס לארבע מזוודות ובזכות מס' משלוחים מהארץ (תודה אבא) והעובדה שאין לי שליטה עצמית (סליחה אבא) הפך במהלך החודשים הללו להיות כמות מפלצתית של נעליים וספרי אופנה.
ביום שלישי הקרוב, אני עוזבת את המעונות, את מיטת היחיד ואת איסור האלכוהול, לטובת מזרון מתנפח בסלון של חנן (כשאני על תקן דווקא מהמחסן של כאילו) וחיים מתוך מזוודה לשבועיים הקרובים.
כל זה הולך להשתלם ברגע המתוק בו אקבל את המפתח לדירה העתידית שלי שכרגע עדיין אין באפשרותי לבצע בה את זממי, לצפות את קירותיה בטפט זוועתי ולמלאה במציאות משווקי פשפשים.
(שששש... שבעל הבית לא ישמע... :)
פרטים מלאים אחשוף בקרוב מאוד,אבל בתור טיזר קטנטן אספר לכם שבשביל להיות אזרחית מהשורה בשכונה המיועדת, אצטרך להוסיף למלתחתי חולצת פלנל משובצת, ואולי אפילו להצטייד בזוג ד"ר מרטינס ;) יש ניחושים?

CV

6 comments:

עדי said...

וויליאמסבורג???
היפסטרית מן המניין?
:)
בהצלחה!
ונראה מתחיל להתחמם שבוע הבא שוב, לשמחתנו...

sefi said...

Everything sounds like fun. Sorry, but even the hell week.
Great to hear that you are moving soon.
Kisses

CV said...

עדי ניחוש מעולה!

photo.fashion.passion said...

הג'קט שאת עובדת עליו נראה מבטיח ביותר. אני ממש משתוקקת לראות את התוצאה הסופית!

avizaz said...

מקרוב זה נראה כאילו השמלות מפונקות יותר מדי בפייטים ובכדוריות הקטנות, אמנם מרחוק רואים כי הכל מתחבר לטקסטורה אחת של שמלות יפות ומושלמות, מאוד אהבתי, LIKE.

דורה said...

איזה כיף למי שיכולה להרשות לעצמה לקנות שמלות וינטאג' אמיתיות משנים עברו. השמלות מהטוונטיז הורסות ובכלל פנינים ופאייטים אלו הקישוטים הכי יפים לשמלה. חבל רק שכשיש מזג אוויר חם, ללבוש שמלות כאלו זה גיהנום.