Friday, July 1, 2011

THINGS I ♥ JULY

(התגעגעתי!!)

♥ בראש ובראשונה, אני אוהבת אינטרנט! אינטרנט אלחוטי, אינטרנט חינם, אינטרנט במיטה, אינטרנט עם הקפה של הבוקר (למרות שאני לא שותה קפה..), אינטרנט מהיר, אינטרנט ללא הגבלה 24/7 מסביב לשעון!
אחרי כמעט חודש וקצת מאז שעזבתי את המעונות ואת האינטרנט, חזרתי היום שוב להיות מחוברת באינפוזיה להתמכרות הקשה שלי לרשת.
אלפי פוסטים של בלוגי אופנה, בישול, עיצוב פנים וצילום חיכו לי כמו תלמידים מצטיינים בתיבת הרידר שלי ועכשיו הגיע הזמן להשלים פערים.
נראה לי שאני לא אצא מהבית כל הסופ"ש שלושה שבועות.
המחשב שלי נח לו בשלווה על הדלפק במטבח + הצצה נוספת למשכני החדש (תמונות בקרוב!)

עכשיו כשהצהרתי על אהבתי הבלתי מוגבלת לרשת האינטרנט, אנחנו יכולים להמשיך.

♥ כבר זמן מה שאני מפנטזת על משקפיים שעושות מיאו, ומשום מה עדיין לא ממשתי את הפנטזיה הזאת.
ראיתי ומדדתי המון זוגות אבל אף אחד מהם לא עשה לי את זה ממש.
רצוי שיהיו שחורות, גדולות, ועם ניחוח רטרו מובהק.
אני ידועה בתור אדם שלא אוהב להתפשר ולכן כנראה החתול היחיד בחיי הוא... לא נראה לי בעצם שיש לי כזה בכלל.
סריג מנומר נחשב?

הנה כמה אופציות שעולות על הדעת:
ולנטינו 485$ (אאוץ' כואב לי בכיס)

מארק ג'ייקובס 275$, 
קצת יותר ידידותי לארנק אך עדיין יקר מדי לתקציב הסטודנטיאלי שלי
מייקל קורס 115$, האופציה השפויה
במיוחד לאור העובדה שידידי היקר חנן שיש לו יום הולדת היום ומתמחה אצל הנ"ל, הוא בעל 50% הנחה על מוצרי המותג (!)
פראדה 205$, 
אוקי, אז הן לא בדיוק שחורות אבל הן סופר מגניבות וממש לא הקאט-איי הטיפוסי
מצד שני, כבר הספקתי למדוד אותן והן ממש לא נותנות שום הגנה מפני השמש.
אבל היי, למי אכפת באמת מהשמש אם יש לך משקף שכזה. 

♥ לכבוד קולקציית הריזורט שלה לשנת 2012, ערכה סטלה מקרתני אירוע שיקי ביותר בגינה קסומה בווסט ווילג'. הדוגמניות הסתובבו בין האורחים לבושות בבגדי הקולקציה בעוד שהן עושות פעולות מחיי היום יום- משחקות קריקט, מלקקות סוכריה ענקית על מקל, שותות שמפניה וסתם נהנות מהחיים.

והדגם ה ♥ עלי מהקולקציה... (כמובן, כמה צפוי מצידי!)
תמונות מכאן

אה, ורק עוד משהו קטנטן:
♥ חוץ מלתפור לעצב ללבוש לקנות ולראות בגדים, אני גם מאוד אוהבת לצייר אותם.
וזה מה שקורה ביום שבת משעמם כשאין התמחות/שיעור/טלויזיה/אינטרנט:

אני עוד חייבת לכם:
  • לספר על ההתמחות
  • ג'קט סוף הסמסטר
  • תמונות מביתי החדש
  • עוד וויליאמסבורג!
שבת נפלאה!
CV


7 comments:

sefi said...

לייק ענק!
איזה מזל שהאינטרנט המיוחל הגיע כי זה פוסט ממש כיפי והתגעגעתי לפוסטים שלך כבר. לא נורא שאין טלויזיה כי יש אינטרנט ושכן מגניב. אני הייתי עוקבת אחריו....
הציורים ממש מגניבים, את גאון!

shani. said...

אינטרנט זה בהחלט מגניב.
טלויזיה זה לא כזה חשוב...אינטרנט הרבה יותר חשוב P:
הסקיצות מהממות! ממש מוכשרת :)

CV said...

ספי - כיף לי כיף לי כיף לי ואני מפזזת כל היום בדירה ושרה לעצמי שיר אינטרט קטן שהמצאתי.
"יש לי אינטרנט! יש לי אינטרנט! יש לי אינטרנט!.... יש לי אינטרנט!"
פתאום מוזר לי ללכת למחשב ובקלות לבדוק מיילים ולקרוא פוסטים וכאלה...

שני - תודה :)

טלויזיה זה בהחלט לא כזה חשוב, מי צריך טלויזיה.. כשיש אינטרנט ?? אהההה!

מרג'ורי מורנינגסטאר said...

לי אין טלוויזיה ואני לא מרגישה כלל בחסרונה (להפך, אני מרגישה עשירה יותר בלי הגזל של הוט\יס)
בלי אינטרנט אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת... הרשת מאפשרת לי לעשות כלכך בקלות ובנגישות את שני הדברים האהובים עלי בתבל (AKA לכתוב ולאגור מידע לא חיוני)
אבל נכון בימים נטולי האינטרנט שלך, הרגשת פתאום כמה זמן פנוי יש לך?

CV said...

השבוע הראשון הרגיש כמו גמילה אבל לאט לאט התרגלתי...
ולגמרי - כל כך הרבה זמן פנוי פתאום נפל לידי!

danra said...

מבינה אותך, איך אפשר בלי אינטרנט??????????
הייתי מתחרפנת!
והולנטינו פשוט חבל"ז!

CV said...

אפשר להגיד שבהחלט התחרפנתי... :)

והולנטינו מהממות אבל עד שאני אוכל להרשות לעצמי את הזוג הזה הוא כבר בטח יהיה וינטג'