Monday, August 15, 2011

THINGS I ♥ AUGUST


♥ גם אני נפלתי שבי לאפליקציה הכיפית שהופכת הכל להרבה יותר פוטוגני, יפה ומגניב - אינסטגרם!




 מצד שמאל למעלה ובכיוון השעון:
1) על טיילת האיסט ריבר, צופים לכיוון מנהטן 2) ראש המיטה שלי 3) גרפיטי חמוד של גיטרה עצובה 4) השמש מסתתרת מאחורי מסך ענני כבשה 5) קשת בענן אחרי סערה פתאומית באמצע הקיץ 6) זריחה מעל וויליאמסבורג 7) חלק מאוסף גלויות האמנות שלי 8) הום-מייד אגס בנדיקט 9) מבט אל "חדר השינה" שלי

♥ אמאלה, אני מאוהבת!

קולקציית משקפי השמש של מיו מיו לסתיו 2011  
בהשראת פילם נואר של שנות ה-40 לוקחת טייק שונה וכיפי במיוחד על הקאט איי הטיפוסי.
אותו קאט איי שאני מנסה כבר זמן מה למצוא, ללא הצלחה!

בספטמבר הן יהיו זמינות למכירה - אני כבר סימנתי ביומן.
















אני אקח את הזוג הזה בבקשה -

♥ עוד מאורע מרגש שקורה בספטמבר הקרוב הוא יציאתה של קולקציית קפסולה של בית הכלבו מייסי'ס עם האחד והיחיד, המעצב והקוקו הלבן - קארל לאגרפלד!
קארל הוא המעצב האהוב עלי ומהווה השראה ענקית בשבילי למולטי-טאסקינג ברמה לא אנושית!
הקולקציה יוצאת לחנויות מייסיס ברחבי ארה"ב ובחנות המקוונת ב-31 באוגוסט. אני כבר מחכה בתור.


 























ובזמן שניו יורק סוערת וגשומה, ביום שבת האחרון הגעתי לביקור קצרצר בארץ ממש לפני שהלימודים מתחילים שוב.
אני כבר מחכה בקוצר רוח לחזור ללימודים, לשגרה ולחיים בעיר הגדולה. 
הביקור בארץ מרגיש כמו נסיעת עסקים עם לו"ז צפוף במיוחד, אני מנסה להספיק לראות את כל החברים והמשפחה, להשלים פערים ולבקר במקומות האהובים עלי.
לצערי יש לי זמן מוגבל מאוד וביום רביעי הבא כבר אהיה במטוס בחזרה לתפוח. 

מחר אני מציינת שנה מאז היום בו עזבתי לניו יורק. איך הזמן טס.. זה פשוט מטורף!
לכבוד המאורע, אני מכינה לכם קוראי היקרים פוסט מיוחד מאוד בשבוע הקרוב.. יש למה לצפות :)

CV



14 comments:

Hadas -I am your fashion mannequin said...

כיף לשמוע ממך!
תנצלי את הביקור בארץ ותהני כמה שיותר !!

נשיקותת

sefi said...

הכל ניראה מהמם ועל המשקפיים האלה גם אני שמתי עין, אבל לא ניראה לי שאני בחיים אקנה משהו יקר לעצמי שוב, לפי הלך הרוח שלי עכשיו.
כיף שאת פה!
קיס, קיס.

the purple toe said...

לגרפלד נותן פרשנות חדשה לגמרי על השמלה השחורה. ואהבתי את הציפורים הורודות על חדר השינה שלך! מאיפה משיגים?

CV said...

הדס - תודה :) נשיקות!

the purple toe - את מדבקות הציפורים קניתי לפני שנה במתחם התחנה בשוק שמתקיים בימי חמישי, יש לך אפילו הזדמנות ללכת היום! אני אבל לא בטוחה אם הדוכן קיים גם הקיץ..

YAEL said...

and under what name are those lovely instagram photos? :)

CV said...

cvilan

Anonymous said...

אפשר בבקשה את שם האפליקציה בה ערכת את התמונות? :]

CV said...

שם האפליקציה היא instegram
אני השתמשתי בה עם האייפון, אני לא יודעת אם היא קיימת גם במכשירים אחרים
תהני/ה :)

Yael said...

adding! :)
I'm winterpages

CV said...

חוץ מלצלם אני לא יודעת לעשות כלום עם האפליקציה הזאת.. איך עוקבים אחרי מישהו?

Yael said...

את יכולה לסכרן בין אנשי הקשר של המייל שלך / פייסבוק / טוויטר וככה אוטומטית למצוא ולהוסיף את מי שאת רוצה. יהלום של אפליקציה! אגב - אני אותה יעל שמגיבה פה, שהיא winterpages באפליקציה, שהיא yaelism בטוויטר. עשיתי לך סנכרון משל עצמי :)

Yael said...

אגב לכי באפליקציה לNEWS ושם תראי אנשים, בין היתר גם אני, שביקשו ממך להוסיף אותם וצריך לאשר, מאחר והפכת את החשבון שלך לפרטי.

CV said...

כן, חיברתי את הנקודות בעצמי :)

Yael said...

סבבה :) אגב ממש מבלבל כאן לעקוב איפה ומתי הגבת לי פה.. מציעה להעביר את התקשורת לפייסבוק אם בא לך.