Saturday, August 27, 2011

WEATHER REPORT

אחרי טיסה מייגעת של 12 שעות שבנוסף התעכבה על המסלול עוד שעה, נחתתי ביום חמישי האחרון על אדמת ארצות הברית בהתרגשות וציפיה לקראת הסמסטר הקרוב שהיה אמור להתחיל ביום ב' הקרוב.
אממה, לאמא אדמה היו תוכניות אחרות וכבר עם הנחיתה עודכנתי באטרקציה החמה לסוף השבוע - הצטיידות בבקבוקי מים, אוכל ופנסים.

היום בלילה, תגיע אורחת בלתי רצויה לניו יורק - הוריקן "איירין"!
כולם כאן בהיסטריה והמדיה החברתית לא מפסיקה לדבר ולצייץ על הנושא החם של הוויקנד - "מה התוכניות שלכם לאיירין?"

ההתלהבות הראשונית שלי לקראת חזרה לניו יורק נקטלה בשל שתי סיבות עיקריות:
1) יום הלימודים הראשון בוטל, ועם התפתחות העיניינים מוטל בספק גם קיומו של יום הלימודים השני.
2) לאחר מס' הודעות אזהרה ונהלי בטיחות מהנהלת הבניין בו אני גרה, קיבלתי אתמול הודעה נוספת שמבשרת לי שהבניין נמצא באיזור סיכון א' ושעל כל הדיירים להתפנות עד היום (שבת) בשעה 17:00.

אז עכשיו נשאלת השאלה המתבקשת - מה התוכניות שלי לאיירין?
באדיבותם של חנן ורותה, חבריי הטובים, מצאתי לי מקום מפלט לסערה בביתם הקט, וממש ברגעים אלו אני בתהליכים של אריזת תיק ל-24 שעות הקרובות לפחות. אני מתכוונת לבלות את הזמן בקריאת מגזינים, קשקוש בסקצ'בוק ופתירת תשחצים.

אז מה אורזים ליממה של עוצר בית? 


* מגוון גליונות ספטמבר
* חוברת תשחצים
* ספר טוב
* סקצ'בוק ועפרונות
* פנס (שאני עדיין לא מצליחה למצוא...)
* בקבוקי מים ופתיתים שהבאתי ביבוא אישי מיוחד מארץ הקודש :)
* ואת המחשב הנישא בתקווה שאספקת החשמל לא תקרוס.

השקט שלפני הסערה - שמיים כחולים, אתמול מעל וויליאמסבורג

היום - כדי לבשר על בואה של איירין, השמיים כוסו במעטה עננים סבוך ואפרורי

אני ממש מקווה שאחזור לדירה שלי בדיוק במצב בו השארתי אותה.
ממש לפני שנסעתי לביקור בארץ קיבלתי שולחן ושטיח שהזמנתי לסלון, ובזה הושלם סוף סוף תהליך הריהוט והעיצוב שעבדתי עליו במשך חודשיים. הבטחתי לעצמי שכשאחזור מהארץ אצלם כמה תמונות בשביל לחלוק איתכם, אבל בגלל הסערה נאלצתי לפנות כל דבר שהיה בקרבה לחלון אז כנראה שזה יאלץ לחכות עוד קצת.

מקווה שאיירין תואיל בטובה להסתלק במהירות ושהכל יעבור בבטחה ובשלום!
 CV

9 comments:

sefi said...

כבר לא ניראה לי שזה כזה מגניב. מקווה שיעבור מהר ובשלום. נשיקות.

Yael said...

תודה :) נוחתת ב-8, ביקור רביעי [הביקור השלישי היה לפני חודשיים ;)). הרוב היה ידוע אבל אף פעם לא ניתן להיות שאנן לגבי מידע חדש לגבי ניו יורק. [אני עובדת באלעל - כמה מביך היה כשגיליתי "המלצות" אינפנטיליות מדיילת אוויר כאשר אמרה שכדאי ללכת מדי פעם לmacys כי godiva נותנים שוקולד חינם פעם בחודש!!! ואני עוד חשבתי שדיילת אוויר תאיר את עיניי! א-מא! :)]

הפעם מבטיחה לא להיבהל מהתורים בshake shack :)

CV said...

הנאה מובטחת! כדאי לך!
אם את לא שומרת כשרות, אני ממליצה על השאק-בורגר וצ'יז פרייז עם ארנולד פאלמר (לימונדה ותה קר)
לא בדיוק דל קלורי, אבל טעים זה בטוח!

Yael said...

שני דברים שאיתם נפתח כדי להכיר אותי - שילוב המילים יעל + כשר + דיאטטי - לא ממש הולכות יחד ;) תודה רבה! מתה לראות אגב את התמונות של הדירה החדשה! wanna pick your brain sometime as to how in the world you managed to study in nyc...זה רק החלום הכי גדול שלי [אמנם לא אופנה] שאותו אני חוקרת יום וליל רק למצוא את עצמי עייפה תשושה ופסימית בסופו של יום.

CV said...

ממש בקרוב.. אני בדיוק מנקה :)
ואת מוזמנת לכתוב לי במייל!

Yael said...

אכתוב אבל אני מזהירה - סביר להניח שזו תהיה השתפכות של "אוי אוי אוי למה אני לא יכולה..." :) בקרוב.

the purple toe said...

להעביר כמה שעות עם שפע גיליונות ספטמבר, נשמע לי כמו רעיון לא רע בכלל למדריך "קח תשרדו סופת הוריקן"

מרג'ורי מורנינגסטאר said...

אז איך היה? תני אות חיים.

שרון לוי said...

לא סתם אומרים שתמיד צריך להצטייד בפנס, מפה מפות, תיק עזרה ראשונה בבית, למקרה הצורך...בכל מקרה, מקווה שלא היה יותר מדי נזק ושלפחות נהנית מהחופש המאולץ.