Thursday, June 28, 2012

HANGING IN CLOSETS: Nell Johnson


עם שמלות נשיות כיפיות, גרביונים בשלל צבעי הקשת ונעליים תואמות, נל ג'ונסון היא אישיות אופנה אמיתית.
הפעם הראשונה שפגשתי את נל היתה בשבוע האוריינטציה לפני הסמסטר הראשון שלי באף.איי.טי כשפגשנו את היועצים שלנו ואת שאר חברינו לכיתה בפעם הראשונה. כבר אז היא הסבה את תשומת ליבי מבין כל האנשים בחדר עם חוש הסטייל הכה מיוחד לה. "היא ניו-יורקרית מגניבה" אני זוכרת שחשבתי לעצמי.

מאז היא לא אכזבה אפילו פעם אחת והיתה נאמנה לתוית הזאת שהדבקתי לה בראשי באותו היום. תמיד מפתיעה עם שלל שמלות נהדרות וצבעים בוהקים שלא מפחדים להתבלט בהמון של גוונים דהויים ואפורים מעוננים.

לפני מספר שבועות, לפני שנגמר הסמסטר, ידעתי שהייתי מוכרחה לשאול אם היא תסכים להכניס אותי לתוך עולמה המופלא -
ארון מסודר לפי צבעים, שופע בוינטג' מרהיב, מגוון הדפסים משעשעים וכמובן בגדים שהיא תפרה לעצמה.

With fun feminine dresses, leggings in all colors of the rainbow and shoes to match, Nell Johnson is a real fashion persona. Look what I've found inside this fashion student's closet.

The first time I met Nell was during orientation week before starting my very first semester at F.I.T. Were meeting our counselors and fellow students for the first time and I specifically remember noticing her unique sense of style among all other people in the room. "She's such a cool New Yorker" I remember thinking.

Since that day she hasn't failed to live up to the label I gave her in my head and always keeps surprising me with her many lovely frocks and colorful saturated hues that aren't afraid to stand out in a crowd of pale nudes and gloomy greys. 

A few weeks ago, before school was over, I knew I had to ask if she would let me into her wonderful world. AKA her color-coded closet, overflowing with marvelous vintage, a variety of playful prints and of course garments that SHE has made for herself!



הסטייל האישי שלי... "מאוד בוהק וצבעוני. אני לא יכולה לסבול את הצבע בייז' או בגדים בעלי מראה מרושל. לעתים רחוקות אני לובשת מכנסיים. אני אוהבת שמלות, הן מושלמות בשביל אדם עצלן כמוני. לובשים שמלה וזהו!"

My personal style is... "very bright and colorful. I cannot stand beige or messy looking clothes. I hardly ever wear pants. I love dresses, they are perfect for a lazy person like me, you put it on and you're done!"

"רוב הבגדים שלי הם מחנויות כמו Modcloth.com, Top Shop, ATOMRETRO.com, H&M, חנויות יד שניה, הארון של סבתא שלי (מלא וינטג' שנות ה-50), EBay, קצת מ-Target ו-Urban Outfitters."

"I mainly get my clothes from Modcloth.com, Top Shop, ATOMRETRO.com, H&M, thrift stores, my grandma's closet (tons of 50's vintage!) Ebay, a bit of Target and Urban Outfitters."


אוסף חגורות וסרטי בד שהיא אוספת משווקי פשפשים, חנויות וינטג' והארון של סבתא.
A collection of belts and sashes she got from different flea markets, vintage stores and her grandmother's wardrobe.


מעבר לנעליים בתמונה, לנל יש מספר בלתי מבוטל של נעליי סירה כמעט בכל צבע אפשרי, אותם היא מתאימה לצבע הגרביונים אותם היא לובשת!

In addition to the shoes is the photo, Nell has flats in almost every imaginable color, which she usually matches to the leggings she wears!



עם נעלי סינדרלה שקופות מ-shoes.com !
שמלה - תפרה בעצמה, גרביונים - אמריקן אפרל
With clear Cinderella shoes from shoes.com!
Dress - made it herself, Leggings - American Apparel









"אל תהיו משעממים בלבוש שלכם. העולם משועממם בשיעמום, אל תוסיפו לו עוד"

"Don't be boring in your clothes. The world is bored with boring, don't add to it"


(שמלה - modcloth, גרביונים - אמריקן אפרל, נעליים - payless)
(Dress - Modcloth, Leggings - American Apparel, Shoes - Payless)





7 comments:

לילך said...

מקסים.

Michal מיכל said...

וואו, איזה פוסט כיפי! אני מתה על פוסטים כאלה שנכנסים לעולמם האישי של דמויות מרתקות. תודה רבה על השיתוף!

מרג'ורי מורנינגסטאר said...

בדיוק נסעה איתי היום באוטובוס מישהי עם שמלה כחולה וגרביונים אדומים (או שאולי להפך?) - נורא ריחמתי עליה ותהיתי איך היא עוד לא הפכה לשלולית. איך שומרים על מלתחה כזו בקיץ הניו-יורקי? גם הוא חם להחריד, לא?

Anonymous said...

וואו. צבעוניות מקסימה. קצת התכווצתי כי אני מאוד אוהבת בז' :) נראה לי שהוא גם מתאים לי (אני שחומה...) אבל החיוניות הזו מקסימה בעיניי. עינבל

sefi said...

היא כל כך חמודה.
אהבתי מאוד את הלוק עם הגרביונים הורודים.
רוצה לראות עוד כאלה פוסטים.
מתגעגעת.

that texture magic said...

היא נראת מקסימה, גם חיצונית וגם פנימית..
אהבתי מאוד את מה שהיא אמרה לגבי השעמום בלבוש! אימצתי!

CV said...

לילך - תודה :)

מיכל - שמחה שאהבת! אני מנסה למצוא עוד אנשים מעניינים שיהיה נחמד להכנס להם לארון...

מרג'ורי - התהיה הזאת עברה גם במוחי... צילמנו בסוף מאי ואז עוד היה קריר. אני מניחה שבימי הקיץ היא מוותרת על הגרביונים ומתאימה את הנעליים לשמלה..?
הייתי צריכה לשאול!

עינבל - אני גם אוהבת בז'! נל מאוד דעתנית ועומדת על שלה, ואם יש משהו שהיא שונאת היא תאמר את זה באופן הכי ברור. זה מה שעושה אותה כל כך מיוחדת ויוצאת דופן.

ספי - אני עובדת על זה :) געגועים קשים!

texture magic - אני מסכימה, זה בהחלט משהו שכדאי לזכור ולאמץ!