Wednesday, June 13, 2012

THINGS

חולצה-gap, חצאית-kmart (כן כן), תיק-משוק בפירנצה, שעון-fossil, סנדלים-jeffery campbell

היי,
למרות דממת האלחוט, אני כאן.
ולהלן סיקור הדברים שקרו/קורים לאחרונה בחיי:
  • סיימתי בהצלחה שנתיים ראשונות ב-FIT.
  • ביום שני האחרון, אחרי כ-4 חודשים, היה יומי האחרון כמתמחה בצוות העיצוב של ארין פת'רסטון.
  • הכנתי קאפקייקס ורודים לכבוד המאורע.
  • הקיץ עדיין לא מראה אותותיו בניו יורק. הגשם לא מפסיק לרדת והמטריה מתעקשת להשאר אביזר נחוץ ביומיום. מכאן, השמיים האפורים הנראים בתמונות.
  • כפי שסיפרתי לכם בעבר, אני לוקחת שנה הפסקה מהלימודים כדי לנצל תקופה של 12 חודשים בה ניתן לי אישור לעבוד בארה"ב באופן חוקי. (בתחום הלימודים בלבד, כלומר בתעשיית האופנה. ולא, מוכרת בזארה לא נחשב).
  • בימים אלה שוקדת על שליחת קורות חיים והפצת השמועה. אני מחפשת עבודה!
  • אתמול הגיעה עד לסף דלתי הפתעה יותר מדי צהובה שעשתה אותי מאושרת ביותר. 
  • התמכרתי לביקראם יוגה, ב-42 מעלות צלזיוס. ממליצה בחום *תרתי משמע*
  • גיליתי לראשונה את נפלאותיו של ההייר-ספריי כאמצעי לחימה בלחות המתמדת.
נשתמע
CV

* תודה לחנן על התמונות.

9 comments:

Michal מיכל said...

האאוטפיט שלך מהמם. אני כל כך אוהבת את השילוב של החצאית והחולצה...

מזל טוב על כל האירועים האחרונים!
זה אפשרי למצוא עבודה רק לשנה? שהיא לא התמחות ב-0 ש"ח ליום?
חייבת להגיד שהקו"ח מרשימים ובהצלחה :)

אני אשמח אם תספרי על הביקראם יוגה, כי לי זה נשמע כמו סיוט היסטרי. החדר לא מסריח בטירוף?

LILI LOFT said...

מזל טוב על סיום השנתיים!
אני אוהב את הרשימה שלך ואת האאוטפיט
המתוק! תיהנו לכן :)
אביטל

Dana said...

איזה אאוטפיט מתוק! אני בעד שתעבדי אצל רבקה מיינקוף! ברוכה הבאה לעולם הביקראם! זהירות - זה ממכר. בתור אחת שהיתה שם למשך תקופה - אני נמלאת הערכה! וכמו שאמרו לי פעם: בניו יורק את או דיווה או יוגה!

Hug said...

כל הכבוד על סיום שנתיים!
והמון המון המון בהצלחה במציאת עבודה!!

אין לי מושג איך את עושה ביקראם יוגה... אני משתגעת אם קצת חם לי :)

orale said...

כל הכבוד אני לא מגיבה אבל קוראת את הבלוג.
אני נוסעת לסמסטר בארה"ב (wash u בחור שקוראים לו סינט לואיס) ורוצה לעשות תואר שני במשפטים בארה"ב (איפה שיקבלו כמובן שניו יורק מספר 1 - קולומביה, nyu וכו'). הבלוג שלך ממש מעורר בי תקווה שזה בר עשייה :)

*Maja* said...

איזה יופי את נראית! שיהיה בהצלחה עם העבודה והקיץ בניו יורק נשמע אדיר, עשית לי חשק ממש. תהני עם ספי'לה ותצלמו המון נשיקות

Mirelle said...

קצת התאהבתי בסנדלים האלה ואני לא מחובבות הג'פרי קמבל, טו סיי דה ליסט.

אני ניסיתי ביקראם יוגה בת"א והיה לי נורא ואיום ויצאתי באמצע השיעור ורציתי למות :(

מזל טוב על סיום מחצית הלימודים [את ממשיכה לעוד שנתיים, לא?] ובהצלחה בחיפוש עבודה, אני בטוחה שהיא תימצא בקרוב :)

that texture magic said...

נראת מעולה! הסיום (הזמני) של הלימודים עשה לך טוב ..

התנסתי בביקראם יוגה (במסגרת קופונים), אומנם ומיוזע אבל פשוט ההרגשה אחרי היא נפלאה.

CV said...

מיכל - תודה! זה בהחלט אפשרי למצוא עבודה לשנה. הופתעתי לגלות שהדברים פה עובדים קצת שונה מבארץ, בלשון המעטה.
אני אשמח לספר עוד קצת על ביקראם יוגה, אולי באחד הפוסטים הבאים!

אביטל - תודה :) אני מרגישה שהבלוג צריך עוד קצת פוסטים כאלה! רק חבל שלא תמיד יש מי שיצלם אותי :/

דנה - הלוואי והייתי עובדת אצלה! זה נשמע חלומי! והביקראם בהחלט ממכר כפי שגיליתי, אבל אם כבר התמכרות אז זה ה-דבר!

הגר - תודה! אני גם אחת שלא יכולה לסבול חום או זיעה, אבל דווקא בחדר לוהט עם המון אנשים אחרים שמזיעים את נשמתם זה הופך להיות די לגיטימי ולא כל כך מטריד.

 אור - המון בהצלחה! זה לגמרי בר עשייה ואני שמחה שהצלחתי לתת לך תקווה :) אני כאן אם יש לך שאלות..

מאיה - תודה רבה! שעות השינה עושות פלאים לעור הפנים :)

מיראל - אני גם לא חובבת של הספק מעצב, ספק חקיין יקר הזה. אבל זאת היתה אהבה ממבט ראשון ו-הם היו בסייל אז היה קשה לי לסרב...

texture magic - תודה! כמו שאמרתי למאיה, שעות השינה עושות פלאים! ההרגשה אחרי ביקראם היא אכן נפלאה ואף עילאית! (אפשר להבין שאני כבר עמוק בתוך הכת...:)