Thursday, August 22, 2013

התחלות חדשות וחולצות ישנות


כמעט בלי לשים לב חלפה לה שנה מטורפת ומלאת הרפתקאות והנה אני כאן לפניכם, לובשת את חולצת הפסים האהובה עלי (שבניגוד לזרם הכללי של כחול/לבן היא דוקא מעוטרת בפסים אפורים!) ומתהדרת בקיצוץ חדש של השיער שהתרחש ביום האחרון לביקור שלי בארץ לפני כמה שבועות בודדים. זה כבר הקיץ השני (או שלישי?) שלי עם החולצה המפוספסת מגאפ, ולצערי היא כבר מתחילה להראות סימני שחיקה שלא ניתן להסוות או לתקן. הזמן עשה את שלו, לטוב ולרע.

אחרי יותר משנה שלא נגעתי במכונת תפירה, אחזור ביום שני לשולחנות העבודה הענקיים, בובות הדיגום ולספרייה האהובה שכל כך התגעגעתי אליה ולשלל המגזינים האקזוטים שמחכים לי על המדפים. תוקפת אותי לסירוגין התרגשות מעקצצת מהולה בקצת פחד וחשש, בדיוק כמו באוגוסט 2010 לפני הסמסטר הראשון שלי באפ.איי.טי. פרה-היסטוריה של ממש. רק שהפעם אני חמושה בוותק של ארבעה סמסטרים של לילות לבנים ומזוודות ענק עם נסיון מקצועי שרכשתי בשנה האחרונה.

התלבטתי המון לפני שהחלטתי לעשות את הצעד ולקחת הפסקה מהלימודים. פרשתי זמנית מהמירוץ לתואר בעוד החברים המשיכו הלאה וקו הסיום שלי נדחה ל-2015. אי-הודאות לגבי התפתחות האירועים היה קשה לעתים. לא היתה מערכת שיעורים מסודרת, פרופסור שיתן הערות בונות או פרצופים מוכרים שינחמו בשעת משבר. אבל במבט לאחור, אני כל כך כל כך שמחה שעשיתי את זה.
בשנה אחת למדתי על תעשיית האופנה יותר ממה שהייתי לומדת גם בחמש שנים בבית הספר. אבל החשוב מכל הוא שהבנתי שזה באמת באמת וללא ספק מה שאני אוהבת ורוצה לעשות למהלך עוד הרבה שנים שיבואו.


אמנם זה עדיין לא ממש הזמן, אבל אנצל את המומנטום והאוירה בשביל לאחל לכולכן/ם שנה טובה, מוצלחת, אוהבת, מרגשת ובטוחה. מקווה שתעזו, תעשו, תקחו סיכונים, והכי חשוב אל תשכחו שהתחלות חדשות אפשר תמיד ולא רק בא' בתשרי.

3>
CV

3 comments:

*Maja* said...

יקירתי, אני שמחה לקרוא את הפוסט ולבשר לך שגם פה נרשמו לבטים אחרי שנה ב'. ייתכן מאוד שאם לא היתי זוכה לצאת ל"הפסקה" בחילופי סטודנטים גם אני הייתי עוצרת לחשוב ולהתלבט. הדבר הכי חשוב הוא לצאת לרגע מהגלגל של האוגר בו אנחנו חיים שם בפקולטה לעיצוב ולהבין אם זה מה שאנחנו באמת רוצים לעשות בשארית חיינו.
הפרופורציות מתעוותות שם נורא ושוכחים להינות מהעשייה והיצירה. אני שמחה שעשית את ההפסקה כי אני בטוחה שזה יקפיץ אותך קדימה בכמה מהלכים וגם, הרבה חששות הופרכו כי את יודעת מה מחכה שם.
שיהיה לנו המון בהצלחה השנה. אומרים שבשנה ג' אפשר כבר לעשות מה שרוצים. נחייה ונראה :)

CV said...

כל כך שמחה בשבילך על ההזדמנות המדהימה לצאת לחוות ללמוד ולראות דברים מנקודת מבט אחרת! זה בהחלט חשוב לקחת מנוחה מהגלגל ואני בטוחה שהזמן שתבלי בברצלונה יגלה בפניך עולם שלם של הזדמנויות והשראה אינסופית.
אני כבר מחכה בציפייה לקרוא על ההרפתקאות שלך עם גאודי!

נגה said...

שמתי לב שהרבה פעמים הירידה מהדרך הראשית היא זו שמעשירה אותנו ומלמדת אותנו הרבה יותר מאשר מהמרוץ הרגיל בו אנחנו נמצאים רוב הזמן. אסור לפחד לעצור ולהרהר על הדרך שבה בחרנו, אני בטוחה שזו ההחלטה הנכונה עבורך.

שנה טובה!